Golfdag 2022

21 oktober 2022
35 deelnemers
Wim de Graaf

Op 21 oktober werd voor het eerst sinds “corona” weer een VGL Golfdag georganiseerd, nu op de vorig jaar geopende Golfclub Landgoed Coudewater in Rosmalen. Om 11.00 uur werden de deelnemers aan de wedstrijd welkom geheten met een kop koffie/thee en een mini Bossche bol. Alle deelnemers kregen de door Van Lanschot beschikbaar gestelde items overhandigd: een pullover, een polo-shirt, een doosje Van Lanschot golfballen alsmede 2 vrijkaarten voor het Van Gogh museum. De wedstrijd (18 holes) volgde met starttijden vanaf 12.00 uur.

Om 14.00 uur werden de deelnemers aan de golf-clinic op dezelfde wijze welkom geheten als de deelnemers aan de wedstrijd. Van 15.00 tot 17.00 uur bracht golf professional Vincent van Hoegee de deelnemers de eerste kneepjes van het golfspel bij.

Even na zessen werden alle deelnemers uitgenodigd voor het warme buffet. Voordat het nagerecht werd geserveerd vond de prijsuitreiking plaats. Bij de wedstrijd ging de 1e prijs naar Wim de Graaf met 38 stableford punten, de 2e prijs naar Rita Traast (36 stableford punten), de 3e prijs naar Gijs Verhoeven (35 stableford punten), terwijl de 4e plaats werd ingenomen door Marilyn van Lanschot.

Bij de clinic waren er prijzen voor de beste putter -Marga Ghijsen, de beste chipper -Gerard Koolman en de beste swing -Ria Rijnboutt.

Dank zij de gulle gaven van de afdeling Marketing van Van Lanschot-Kempen ging iedereen met een prijs(je) naar huis.

De dag werd afgesloten met een kop koffie.