Nieuwjaarsbijeenkomst 2024

10 januari 2024
100 (!) deelnemers

Opnieuw heeft onze vereniging een nieuwjaarsbijeenkomst kunnen organiseren dank zij de sponsoring door de sector Private Banking onder leiding van RvB-lid Richard Bruens. De opkomst was hoger dan ooit, mede dank zij een groot aantal nieuwe leden die acte de présence gaven. Iedereen werd welkom geheten met een glaasje al dan niet alcoholvrije bubbels en de voorzitter, Bart Franken, wenste allen een gezond en voorspoedig 2024.

Omdat Richard Bruens heeft aangegeven medio dit jaar zijn loopbaan bij Van Lanschot-Kempen te beëindigen heeft onze voorzitter de gelegenheid aangegrepen om Richard Bruens te bedanken voor de warme steun die hij sinds zijn aantreden aan onze vereniging heeft gegeven. Denk aan zijn jaarlijkse toespraken, de financiële steun en ook de sponsoring van onze nieuwjaarsbijeenkomst. Hij ontving van onze vereniging een kistje met fraaie wijnen.

Ook bijzondere dank aan onze catering die het klaarspeelde om alle aanwezigen te voorzien van de nodige drank en daarenboven een zeer goed verzorgd frans buffet voor te zetten.