VGL Golfdag 2024

Nadat de in oktober 2023 geplande VGL Golfdag vanwege het barre weer geen doorgang kon vinden werd een nieuwe datum gepland en wel op woensdag 15 mei 2024. Er hadden zich 27 deelnemers aangemeld die op die datum met koffie/thee en appelgebak werden ontvangen op Golfclub Landgoed Coudewater in Rosmalen. De wedstrijd werd aangevangen onder goede weersomstandigheden. Echter naarmate de middag vorderde probeerde de regen het spelplezier te bederven. Dit lukte niet mede doordat alle spelers vooraf, dank zijn sponsoring door de bank, waren voorzien van een fraaie paraplu (en een doosje golfballen). Na afloop was er een zeer gezellig samenzijn. De prijsuitreiking vond plaats voordat kon worden genoten van het goed verzorgde diner.

De uitslagen:
hcp tot 30:
1. Ed Kosterink             18 stableford punten
2. Marianne Moonen   16 stableford punten
3. Frits Vortman           15 stableford punten

Hcp > 30:
1. Trudy van Hemert   19 stableford punten
2. Ton van Hemert      18 stableford punten
3. Gert v.d. Liefvoort   15 stableford punten

Birdy: Ed Kosterink (hole 5)

Neary Heren: Albert van Heijningen