Golfdag 2019

25 oktober 2019
25 deelnemers
Doelarie Traast

Op 25 oktober 2019 hebben 25 deelnemers een heerlijke golfdag beleefd op Golfpark De Efteling in Kaatsheuvel. Dit jaar werd deze wedstrijd georganiseerd door de winnares van vorige jaar Marianne Moonen met behulp van haar partner Gijs Verhoeven.

Door de bank werden de spelers voorzien van een doosje golfballen, een golfcap en een prachtig boek over het leven en de werken van Vincent van Gogh.

De winnaar bij de dames was Doelarie Traast met 35 stableford punten en bij de heren, eveneens met 35 stableford punten, Jacques van der Schans. Vanwege het feit dat Doelarie een lagere handicap heeft was zij de overall winnaar, kreeg de wisselbeker uitgereiktĀ  en “mag” volgend jaar de jaarlijkse wedstrijd organiseren.